Connect with us

Alimente delicioase pentru scaderea colesterolului

NUTRITIE SI DIETE

Alimente delicioase pentru scaderea colesterolului

Persoanele cu un nivel ridicat al colesterolului sunt expuse unui risc semnificativ mai mare de dezvoltare a bolilor cardiace. Singurul mod de a depista nivelul ridicat al colesterolului este efectuarea analizelor de sange periodice, deoarece aceasta problema medicala este asimptomatica.

In afara de tratamentul medicamentos recomandat de catre medic, exista cateva alimente delicioase, care te ajuta sa revii la valorile normale ale colesterolului si astfel sa-ti pastrezi si silueta:

1 Avocado este bogat in grasimi monosaturate si fibre, ajutand la reducerea absorbtiei colesterolului in intenstine. Il poti consuma cu lamaie, piper, chilli sau sub forma de guacamole. Exista zeci de retete delicioase pe care le poti introduce in alimentatia ta.

2. Capsunile nu sunt doar delicioase ci si eficiente in tinerea sub control al colesterolului. Un studiu al „Journal of Nutritional Biochemistry” a aratat faptul ca persoanele care au consumat timp de 30 de zile, aproximativ 150 gr de capsuni, au avut nivelul colesterolului cu 13% mai scazut.

3. Grapefruit-ul nu scade doar colesterolul, ci si nivelul trigliceridelor. Incearca o cura de 30 de zile, consumand un fruct pe zi si refa analizele. Vei observa imbunatatiri.

4. Ovazul reduce absorbtia colesterolului, prin continutul crescut de fibre. Incearca sa-l consumi mai ales dimineata, deoarece te ajuta la digestie.

5. Uleiul de masline este cea mai buna alegere, iar acesta trebuie consumate ca atare, nu procesat termic. Doua linguri pe zi te ajuta in scaderea colesterolului, dar si in imbunatatirea tranzitului intestinal. Asigura-te ca achizitionezi unul de calitate. Renunta la celelalte tipuri de uleiuri, iar pentru gatit alege-l pe cel de cocos.

6. Pestele bogat in omega este macroul, heringul, sardinele si somonul. Incearca sa-l consumi de 3-4 ori pe saptamana.

Click pentru a comenta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Mai multe din NUTRITIE SI DIETE

Urmărește-ne pe Facebook

Populare

Etichete

Sus