Connect with us

5 pasi pentru a-ti reveni dupa masa de Paste

paleo-diet-plan-woman

FASHION & BEAUTY

5 pasi pentru a-ti reveni dupa masa de Paste

Probabil ca in fiecare an iti propui sa nu faci excese alimentare de sarbatori. Cu toate acestea, mananci altfel decat intr-o zi obisnuita, atat din punct de vedere cantitativ, cat si al combinatiilor de preparate. Acum ca sarbatorilor au trecut, este posibil sa te simti balonat, sa ai greturi si sa te simti mai obosit, chiar daca ai avut cateva zile libere.

Iata ce poti sa faci pentru a-ti recapa echilibrul si de ce nu, silueta:

1. Bea apa cu lamaie.

Lamaia alcalinizeaza si detoxifiaza organismul, ajuta la digestie, elimina greturile si constipatia. Fa un obicei din a bea un pahar cu apa calda si zeama de la o lamaie, in fiecare dimineata, pe stomacul gol. Adauga lamaie si in ceaiurile pe care le bei pe parcursul zilei.

2. Elimina complet carbohidratii, pentru 3 zile

Carbohidratii sunt importanti pentru sanatatea organismului, insa nu orice fel. Dupa Paste, pentru 3 zile, elimina complet din alimentatie pastele, cartofii, painea si orezul,

3. Mananca cu adevarat sanatos!

Multe persoane au impresia ca au o alimentatie sanatoasa, cand defapt nu este asa. Analizeaza-ti obiectiv meniul si elimina alimentele procesate. Incearca sa mananci cat mai multe legume si fructe proaspete. Mancarea gatita este sanatoasa, daca o pregatesti corespunzator, evitand prajelile.

4. Mananca 5 mese pe zi!

In incercarea de a reduce cantitatea de mancare consumata, este posibil sa faci exact contrariul. A consuma una sau doua mese pe zi, nu te ajuta nici din punct de vedere al sanatatii, nici al siluetei. Obisnuieste sa iei 3 mese regulate si doua gustari. Automat cantitatile vor fi mai mici, iar tu vei avea o digestie mai usoara.

Citește și:   Un mar pe zi pentru o viata sexuala activa

5. Fa sport!

Dupa excesele alimentare si oboseala acumulata, a face sport pare imposibil. Chiar daca la inceput poate sa fie greu, o sa fii surprins de cata energie vei avea dupa. Chiar daca nu mergi la sala, incearca sa mergi mai mult pe jos, sa urci scari sau sa faci exercitii acasa, timp de 20-30 de minute, zilnic.

sursa foto: EatThis

 

Click pentru a comenta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Mai multe din FASHION & BEAUTY

Urmărește-ne pe Facebook

Populare

Etichete

Sus