Connect with us

Alimente care nu ar trebui sa-ti lipseasca din frigider

Healthy-Cooking-Tips-Make-Over-Your-Fridge

FASHION & BEAUTY

Alimente care nu ar trebui sa-ti lipseasca din frigider

Iti doresti sa incepi un stil de viata sanatos, dar ce obisnuiai sa ai in frigider nu te ajuta deloc? Este timpul sa faci o schimbare! Nu doar felul in care prepari alimentele si cum le combini este important, ci si ce ingrediente folosesti. Asa ca, frigiderul la control!

Iata ce alimente trebuie sa ai in casa, in fiecare zi:

# Iaurt grecesc

Acesta este o sursa extraordinara de proteine. Este ideal pentru cei care abia si-au schimbat stilul alimentar, deoarece este satios si gustos, total diferit de iaurturile cu 0% grasime. Il poti consuma simplu, cu cereale, sau ca dressing pentru salate.

# Curmale

Acestea sunt o sursa ideala de fibre. Le poti consuma ca si gustare, simple sau cu iaurt. De asemenea, pot fi un inlocuitor de zahar, in smoothie-uri sau in inghetata, dand si o textura cremoasa.

# Morcovi, mere, ardei, ceapa

Daca vrei sa mananci sanatos, trebuie sa ai mereu la indemana fructe si legume, care sa reziste mai multe zile in frigider. Acestea sunt bune mai ales atunci cand nu ai avut timp sa mergi la piata, si trebuie sa pregatesti ceva rapid de mancare.

# Spanacul

Extrem de versatil, poate fi folosit in smoothie-uri, omlete, salate, paste etc. Cei mai multi il prefera in locul altor tipuri de salata, deoarece are un gust mai dulce.

# Hummus

Renunta la pate-uri procesate, mezeluri, margarina. Acest preparat delicios este o sursa bogata de proteine. Il poti consuma dimineata, cu tartine din cereale, cu lipie integrala, la pranz in salata sau seara, cu piept de pui si legume la gratar.

Citește și:   5 lucruri OBLIGATORII inainte de sezonul estival!

# Dressing

Pentru a consuma cu mai multa placere salatele, dressing-ul este foarte important. Prepara-ti singura mai multe variante, pe care le poti pastra cateva zile la frigider, in functie de ingrediente. Evita-le pe cele din comert, care au adaos de zahar, sare si alte E-uri.

# Oua

Sunt satioase si pot fi incluse in meniu, nu doar dimineata, asa cum esti obisnuit inca din copilarie. Sandwich-urile cu ou si ceapa verde, ou si avocado, omleta cu ardei, ceapa si patrunjel, sunt delicioase si reprezinta o sursa de proteine, cu putine calorii. Poti adauga oua fierte tari si in salata.

sursa foto: Pinterest

 

Continuați lectura
Click pentru a comenta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Mai multe din FASHION & BEAUTY

Urmărește-ne pe Facebook

Populare

Etichete

Sus