Connect with us

Scapă de colăceii de grăsime de pe burtă cu acest plan de 30 de zile

LIFESTYLE

Scapă de colăceii de grăsime de pe burtă cu acest plan de 30 de zile

Grăsimea abdominală este cel mai greu de îndepărtat. Pentru a obține un abdomen frumos, trebuie să fii consecvent în rutina antrenamentului tău și să fii mai atent la dieta ta. Mai mult decât atât, este important să alegi exerciții care să fie eficiente și nu doar să îți pierzi timpul și energia.

De aceea îți prezentăm un plan de antrenament de 30 de zile care te va ajuta să scapi de grăsimea de pe zona abdomenală inferioară, deoarece a fost testată de mulți oameni care au arătat rezultate excelente după realizarea programului.

Cel mai mare avantaj al acestui plan de antrenament este că nici măcar nu trebuie să mergi la sala de sport și nici nu necesită echipament special. Datorită stilului de viață rapid pe care majoritatea oamenilor îl au astăzi, mersul constant la sala de sport poate suna imposibil. De aceea ar trebui să încerci cu siguranță acest program și, după 30 de zile vei fi surprins de rezultate.

Este important să ai în vedere faptul că alimentele au un rol principal în ceea ce privește grăsimea de pe burtă. Prin urmare, încercă să faci în așa fel încât din meniul tău zilnic să nu lipsească legume, fructe, pește, carne, cereale și semințe.

Reducerea cantității de grăsimi din zona abdominală îți poate oferi mai multă încredere în tine și, de asemenea, îți va întări sănătatea.
Iată un program de exerciții, pentru 30 de zile, care îți va aduce rezultate vizibile:

1. Ridicarea picioarelor

Așează-te pe o saltea cu fața în sus și picioarele apropiate. Ridică picioarele într-un unghi de 90 de grade. Pentru a te asigura că nu te vei dezechilibra, pune mâinile sub bazin. Spatele trebuie să fie lipit de podea.

2. Abdomene inversate

Așează-te pe podea cu mâinile drepte pe lângă corp. Îndoaie genunchii și adu-i pe lângă corp. Fă mișcări scurte și nu lăsa picioarele jos.

3.Forfecări

Așează-te pe spate pe o saltea. Ridică pe rând câte un picior. Pentru a te asigura că îți menții abdomenul lipit de saltea poți pune mâinile sub bazin.

4.Atingeri cu vârful picioarelor

În aceeași poziție ca și la exercițiul anterior, de data aceasta ridicând picioarele îndoite și coborându-le, pe rând, ușor, pentru a atinge salteaua cu vârful.

5. Înotătorul

Stai pe spate, îndoind genunchii la 90 de grade, și ținând mâinile deasupra capului. Coboară, pe rând, câte un picior și o mână.

Așa cum am menționat, alimentația este un alt factor important care stimulează pierderea grăsimii abdominale. De aceea, trebuie să te asiguri că incluzi în alimentația ta următoarele produse:

1. Salată verde. Salata verde nu conține aproape nicio calorie și o poți găsi în orice supermarket. Este un aliment bogat în: vitamina C, beta-caroten, vitamina K, folat, mangan, crom. S-a dovedit că cromul arde grăsimea abdominală.

2. Grepfrut. Nu e un secret că acest fruct este benefic atunci când vrei să pierzi în greutate, dar s-a dovedit că arde mai cu seamă grăsimea abdominală.

3. Ghimbir. Poți obține rezultate vizibile consumând ghimbir proaspăt.

4. Fasolea albă. Fasolea albă previne constipația, are un conținut scăzut de calorii și e bogată în proteine și fibre.

5. Pieptul de pui. Dacă vrei să consumi carne, pieptul de pui este cel mai recomandat pentru a te ajuta să scapi de grăsimea abdominală, datorită vitaminelor pe care le conține.

Click pentru a comenta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Sus