Connect with us

NE(seriozitatea) magazinului Carrefour și experiența ratată a cumpărăturilor online

ADELINA

NE(seriozitatea) magazinului Carrefour și experiența ratată a cumpărăturilor online

Săptămâna trecută mi-am vândut mașina în favoarea uneia mai spațioase și mai sigure, pregătindu-mă astfel pentru venirea Zenaidei-Maria. Am zis că pot să supraviețuiesc timp de o săptămână fără mașină în fața casei, pentru că nu sunt născută cu sânge albastru și. Pe lângă asta, suntem încojurați de atâtea variante la care putem apela oricând, plus un bărbat de nădejde care îmi sare mereu în ajutor.

Astfel, am preferat să fac cumpărăturile pentru frigider prin cea mai simplă și facilă variantă de shopping, online.
Am fost fericiți să ne petrecem timpul uitându-ne la filme și comândând pizza din vârful patului. Într-o pauză de film, am intrat pe Carrefour Online de unde am selectat în jur de 25 de produse, de la alimente, până la detergenți de haine, sucuri și produse de panificație. Fiind clientă fidelă de ani de zile a acestui hipermarket, știam că nu greșesc cu produsele pe care le aleg.

Nici nu îmi imaginam ce avea să se întâmple…

Era sâmbătă, așa că am selectat prima zi de livrare disponibilă în aplicație, luni, între orele 11:00-13:00.
M-am bucurat că s-a inventat și această variantă de cumpărături, astfel încât să nu fiu nevoită să stau la cozi interminabile, prin călduri de 40 de grade, sau să depun vreun efort, mai ales că doar o lună mă mai desparte de momentul în care voi naște.

Desigur, exista și varianta ca Virgil să meargă să facă aceste cumpărături, însă noi preferăm să le facem întotdeauna împreună pentru a ne sfătui, iar dacă această modalitate a fost lansată, am zis “de ce nu?”.

Toată ziua de luni a fost ocupată de organizarea unei mese copioase pentru prietenii noștri din S.U.A., cu care nu ne-am mai văzut de anul trecut. Știind că avem pe ce ne baza, că doar ne ocupasem de cumpărături pentru această cină în cinstea lor, eram liniștiți din acest punct de vedere. Și uite așa, a venit ora în care un băiat de la Fan Curier, amabil foc, și-a făcut apritia în fața ușii în jurul orei 12:30 cu o sacoșă care avea să cuprindă “cumpărăturile” online făcute de pe site-ul celor de la Carrefour România.

ȘOC ȘI GROAZĂ!

La vederea lui mi-a pierit instant zâmbetul larg de pe față – mai exact la vederea pungii și la auzul frazei cu care m-a întâmpinat: “Carrefour vă mulțumește pentru cumpărături”, întinzâdu-mi o punguță cu 4 produse.

Eu, încercând totuși să-mi patrez calmul și să le caut un pretext celor de la hipermarket, am adăugat: “Cred că s-a strecurat o mică greșeală. Eu am comandat între 25-30 ce produse pentru care am și achitat online. Ați confundat sigur comanda.”

În pungă se aflau următoarele produse:
-ciuperci
-avocado
-baby spinach
-ouă.

Evident, am refuzat instant comanda și l-am rugat pe băiat să returneze și să se intereseze dacă nu cumva s-a creat o confuzie, după care am sunat la relații cu clienții unde am cerut amănunte despre ce se poate face. După cele 26 de întrebări pe care mi le-au adresat despre forma ciupercilor și a ouălor aflate în pungă, au conchis spunundu-mi că vor reveni cu un telefon în rezolvarea problemei în cel mai scurt timp.
I-am crezut pe cuvânt, gândindu-mă că e normal ca oamenii să mai greșească.

Și am așteptat. Toată ziua. Am stat cu ochii în telefon, încercând să rezolv situația în timp util și să mă pot apuca de gătit pentru masa specială. Timpul se scurgea, iar doamna probabil se relaxa într-o cadă cu spumă acasă, bând un un pahar de vin. Sunt convinsă că produsele mele alimentare nu mai reprezentau o problemă pentru ea.

Am sunat eu iar, ca un cetățean civilizat și răbdător ce sunt, la cei din Carrefour să cer amănunte pentru comanda deja făcută de câteva zile. Nimeni nu “știa” nimic. Ciudat, având în vedere că banii din cont fuseseră extrași și că eu așteptam comanda deja de câteva zile.

Cum sunt un om docil și le caut oamenilor circumstanțe atenuante pentru greșelile pe care le fac, am celebrat masa festivă cu mâncare comandată 🙄 În mijlocul celei de-a doua zi de așteptare am resunat. Practic, după ce am luat cu o zi în urmă mâța de la nas la coadă, am reluat procesul a doua zi, că era și păcat să fie totul atât de simplu în România.

Ceea ce se presupunea a fi o comandă online oarecare, s-a transformat într-o aventură din care rezultă cât de prost este serviciul online de la acest Hipermarket și câte pretenții emit fără să ofere/creeze ceva în schimb, în afară de panică și nervi – iarăși explicații, iarăși aceeași întrebare de 26 de ori “ce se afla în pungă?” și cum arătau ouăle și frunzele de spanac, de parcă îmi depuneam C.V.-ul la baza NASA.

Nimeni nu înțelegea nimic și, în consecință eu eram doar o nebună care căuta acul în căpița cu fân. Tipic românesc, nu? Am schimbat 3-4 doamne în nici 3 apeluri telefonice care îmi adresau aceleași stupide întrebări. Momentul culminant a fost când, una dintre stimabile mi-a spus că mi-au putut trimite doar acele 4 produse, pentru că restul erau expirate pe raft și nu au riscat să mi le pună în pachet. Cu toți nervii acumulați am dat-o într-o criză tragico-comică.

Practic, dragilor, insist să măriți pupilele precum pisicile în fața ghemului de ață atunci când cumpărați Pepsi, detergenți de haine, balsam de rufe sau Calgon. Nu de alta, dar tocmai am aflat cu stupoare că toate acestea pot expira de sâmbătă până luni. Probabil Carrefour a fost răpus de o calamitate inimaginabilă în aceste 2 zile, iar angajații au considerat că merit pusă la dietă cu ciuperci, ouă, spanac și avocado, că doar la ce-mi trebuie alte 20-25 de alimente?

N-am știut că au și acest serviciu de selecție alimentară și nutritie.

Cum fiecare om are zilnic ceva de învățat, am luat la cunoștință că sucurile acidulate și detergenții pot expira cât bați din palme dacă nu ești atent.
Dar uite ce drăguți sunt cei de la Carrefour că mi-au sărit în ajutor. A costat ceva acest “serviciu”, cei drept, însă merită toți banii să plătești pentru nimic, nu-i așa? 🙂

La finalul apelului, desigur că problema n-a fost rezolvată, spunându-mi că vor reveni ei. I-am asigurat că până de Crăciun nu e nevoie să se grăbească, eu pot sta să aștept după produsele alimentare și o viață pentru că, după cum știți, noi ne hrănim cu aer și, din când în când mai ieșim la păscut în parc.

Am avut chiar inteligența (la care ei sigur nu se așteptau) 🤪🤧 să îi întreb când îmi returnează banii deja extrași de pe card pentru cumpărăturile făcute și pierdute în calamitatea din hipermarket.

Ce credeți că mi-au spus?!

“-În 15 zile vom încerca să vi-i inapoiem!”

Oh, really? Wtf? Cum ar veni, am împrumutat super firma cu niște bani – și fără dobândă, că noi nu facem cămătărie și nici bancă nu suntem.
Știți vorba “Și 🤫 și cu banii luați?”

Mă întreb cum ar fi pentru un om care trăiește cu banii respectivi o lună întreagă, să fie în situația asta – și fără produse și cu banii luați.
Un lucru e cert – niciodată nu voi mai folosi acest serviciu online care este de toată jena și nici nu voi încuraja pe altcineva să o facă.
Menționez că nici până la această oră n-am mai primit niciun telefon din partea celor de la Carrefour și nici banii în cont nu se regăsesc.

“România, te iubesc!” 🤪

 

 

Continuați lectura
S-ar putea să-ți placă și...
8 Comentarii

8 Comments

  1. Andreea

    iunie 20, 2018 la 10:34 pm

    Ai fost mortala !:))) Ce ai pățit nu a fost așa Funny însă modul tău de a povesti mi a făcut toată seara mai plăcută :)) ( după o serie de nervi inutili ca nah așa sunt gravidutele mai irascibile și de neînțeles :))) . E greu cu prostii ,te sfătuiesc doar sa nu te enervezi prea rău pt ca eu am fost toată sarcina plină de nervi ,istericale și nu mi a făcut deloc bine și nici lui bebe bănuiesc , care preia toată stările . E greu când dai se astfe de oameni sa îți păstrezi calmul ce i drept ,însă te văd mult mai echilibrata ca mine asa ca trebuie sa Reușești !! Te pup și așteptăm vesti despre rezolvarea problemei ❤️ P.S: nu îmi vad comentariile unde ar trebui sa apăra ? Sau nu apar public ? Multumesc !

  2. Andreea

    iunie 20, 2018 la 10:35 pm

    Ai fost mortala !:))) Ce ai pățit nu a fost așa Funny însă modul tău de a povesti mi a făcut toată seara mai plăcută :)) ( după o serie de nervi inutili ca nah așa sunt gravidutele mai irascibile și de neînțeles :))) . E greu cu prostii ,te sfătuiesc doar sa nu te enervezi prea rău pt ca eu am fost toată sarcina plină de nervi ,istericale și nu mi a făcut deloc bine și nici lui bebe bănuiesc , care preia toată stările . E greu când dai de astfel de oameni sa îți păstrezi calmul ce i drept ,însă te văd mult mai echilibrata ca mine asa ca trebuie sa Reușești !! Te pup și așteptăm vesti despre rezolvarea problemei ❤️ P.S: nu îmi vad comentariile unde ar trebui sa apăra ? Sau nu apar public ? Multumesc !

  3. Diana

    iunie 20, 2018 la 10:51 pm

    Idem Emag!

    După zeci de telefoane si saptamani de așteptare am primit banii inapoi.

  4. Paraschiva

    iunie 20, 2018 la 10:54 pm

    Buna..da se stie , Romania este mult mult in spate la shopping online fata de celelalte tari , de exemplu eu locuiesc in Anglia Si daca intr-o zi ploua sau nu ai chef de iesit simplu comanzi de la market online Si da niciodata nu am avut probleme, foarte punctuali Si seriosi.

    • firu.georgian@gmail.com

      iunie 22, 2018 la 12:36 pm

      Incearca Bringo, iti poti alege peste 35000 de produse din Carrefour si alte magazine si ajung la tine in 90 de minute, fara produse lipsa sau gresite. Verificat 100%

  5. Marinas Valentina

    iunie 21, 2018 la 11:35 am

    Recomand mega-image.ro ! E foarte ok serviciul!

  6. Corina

    iunie 21, 2018 la 11:19 pm

    Iti recomand mai repede mega-image online. Aceasi nervi mi-am facut si eu la o comanda online carrefour. Am comandat mai multe produse si am primit mai putine. Dar la Mega Image online(vezi emag) am comandat ce-i drep 1 data, dar am fost pe deplin multumita.

  7. Arina

    iunie 22, 2018 la 8:45 am

    Buna. Poti comanda cu incredere de la Mega Image(emag). Comand lunar, de aproximativ un an si jumatate, si totul a fost in regula.
    Foarte rar se intampla sa nu existe un produs comandat in stoc.
    Plus ca livreaza mult mai repede decat cei de la carrefour.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Sus