Connect with us

Folosește dieta SUPER-MODELELOR și vei slăbi în doar 3 zile! Rezultatele te vor uimi!

Uncategorized

Folosește dieta SUPER-MODELELOR și vei slăbi în doar 3 zile! Rezultatele te vor uimi!

Toate femeile visează să arate la fel ca modelele care defilează pe catwalk, afișându-și corpurile perfecte. În tot acest timp în care tu îți dorești să fii în locul lor și crezi că le este ușor să se mențină, ele fac eforturi extrem de mari pentru a putea arăta atât de bine. Dar, dacă și tu vei respecta în tocmai planul dietei lor, vei putea slăbi considerabil. Avantajul acestei diete este timpul scurt necesar. Dieta aceasta este perfectă pentru cele care se pregătesc de un eveniment la care trebuie să arate wow. Însă, este nevoie de multă ambiție, mai ales dacă ești o persoană pofticioasă și nu ești obișnuită cu un program fix.

Planul dietei

Ideea de bază este să mănânci o dată la 3 ore. Cantitatea de zahăr și sare trebuie redusă drastic. Gustările au un rol extrem de important, deci trebuie să fie alese cu mare grijă.

Poți apela la această dietă o dată pe lună, înainte de un eveniment important, la care vrei să faci o bună impresie. Este necesar să consumi foarte multă apă în tot acest timp, dar și să faci
sport. Poți înota, merge la sală sau alerga în parc pentru a fi în formă. O dietă, oricât ar fi ea de drastică, nu va avea rezultatele dorite dacă nu faci și mișcare. Alimentația și sportul
merg mână în mână în acest proces.

1. Ziua unu

Mic dejun – 1 ou fiert, o ceașcă de ceai ori de cafea fără zahăr și o felie de lămâie proaspătă

Gustare- un măr

Prânz-150 gr de brânză de vaci 1%, o ceașcă de ceai verde fără zahăr

Cina – Castravete, roșii și salată verde cu o lingură de ulei de măsline

Gustare- un pahar de suc de mere

2. Ziua a doua

Mic dejun – 1 ou fiert, o ceașcă de ceai ori de cafea fără zahăr și o felie de lămâie proaspătă

Gustare – 2 portocale

Prânz – 85 de grame de brânză cu conținut scăzut de grăsimi

Cina – Ceai verde fără zahăr

Gustare – lapte degresat

3. Ziua a treia

Mic dejun – 1 ou fiert, 1 cană de ceai sau cafea fără zahăr și 1 felie de lămâie proaspătă

Gustare- 1 grapefruit

Prânz- 150 de gr de brânză de vaci și 1 ceașcă de ceai verde fără zahăr

Cina – 150 gr de brânză de vaci

Gustare – lapte degresat

Gustarea poate fi alcătuită și din cereale (fulgi de porumb, cereale integrale, Cheerios sau de tip Granola). Evită cerealele cu miere, acestea având o cantitate mare de calorii, așa că fii atentă la tipul de cereale pe care îl alegi.

Orele la care mănânci sunt și ele importante. Este de preferat să ai un program fix în toate cele 3 zile de dietă.

Dacă vrei să începi și tu aceasta dietă, ar fi o idee bună să găsești o prietenă pentru a vă fi amândurora mai ușor să respectați regimul. În general, este nevoie de sprijin și susținere, mai ales dacă nu ești o mare fană a dietelor.

Continuați lectura
S-ar putea să-ți placă și...
Click pentru a comenta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Mai multe din Uncategorized

Urmărește-ne pe Facebook

Populare

Etichete

Sus