Connect with us

8 trucuri pe care le folosesc magazinele de haine pentru a PĂCĂLI clienții

LIFESTYLE

8 trucuri pe care le folosesc magazinele de haine pentru a PĂCĂLI clienții

Tuturor ne place să mergem la cumpărături. Dar magazinele ascund mult mai multe decât niște clipe fericite. Și, ori de câte ori vezi ofertele grozave, etichetele cu prețuri bune sau hainele care ți se potrivesc perfect, este pur și simplu pentru că vor să te înșele și să te facă să cumperi neapărat. Asigură-te că interesele prioritare sunt ale tale. Cunoscând aceste detalii, poți economisi o grămadă de bani și poți decide cu înțelepciune unde să-i cheltui.

1. Dimensiunile

E ceva ce am putut observa cu toții. Producătorii nu au un acord specific pentru a măsura dimensiunile etichetate pe haine. În acest fel, într-un magazin, poți purta o dimensiune mică, iar în altul poate nu încapi într-o pereche de pantaloni aceeași măsură. Cel mai bun lucru este să fii conștient de dimensiunile standard din țara noastră și să detectezi cum pot fi înșelătoare.

2. Rafturi

Rafturile magazinelor ți se pot părea foarte neglijente și dezordonate, dar este o întreagă strategie gândită pentru ordonarea produselor. Spre exemplu cele mai renumite și mai scumpe produse vor rămâne la nivelul mediu de vedere al consumatorilor, în timp ce articolele mai ieftine și brandurile necunoscute vor rămâne la picioarele tale și nu vor fi percepute de același număr de persoane. Data viitoare când mergi la cumpărături, uită-te la ce se află în spațiile mai mici, ascunse.

3. Tentații

Companiile de supermarketuri aranjează, de obicei, produsele de primă necesitate (cum ar fi laptele) la sfârșitul magazinelor, astfel încât înainte de a ajunge la ele să treci pe lângă dulciuri, bomboane și gustări care nu fac parte din bugetul tău, dar în fața cărora cedezi totdeauna. Chiar și cu o voință puternică, nu poți nega că ai cumpărat vreodată o bomboană sau o gumă plasată la casa de marcat. Deși întâmplător, totul este calculat la rece …

4. Luminile

Un alt truc subtil din cauza căruia îți cumperi mai multe produse sunt lămpile cabinelor de probă din magazinele de îmbrăcăminte. Becurile verticale care se încadrează pe ambele părți ale oglinzilor în care te uiți fac ca silueta ta să pară mai subțire și te împiedică să vezi anumite umbre care ți-ar schimba drastic opinia asupra unei anumite piese vestimentare Anumite imperfecțiuni vor rămâne ascunse de ochii tăi și vor apărea mai târziu.

5. Preturi

Diferențele dintre cifrele de pe lucrurile pe care le cumperi, de asemenea, joacă un factor major pentru cheltuielile tale. Gândește- te la preurile tip 2,99. Automat vei percepe că e vorba de 2 lei. Deci, oamenii de marketing evită să rotunjească prețurile. În plus, sunt așezate unul lângă altul un produs scump și unul ieftin. Asta se întâmplă des în magazinele de telefonie mobilă (ți e va părea foarte ieftin un telefon de 200 de euro dacă e pus lângă unul de 500 de euro) și la fel sunt gândite și meniurile restaurantelor.

6. Mărime

O altă strategie necunoscută este creșterea dimensiunii cărucioarelor de cumpărături, pentru că simți nevoia ciudată de a le umple, chiar dacă intenția ta este să cumperi mai puțin. De aceea, odată cu trecerea anilor, ele devin mai mari, o diferență imperceptibilă, dar reprezintă milioane de profituri pentru companii. Totul este supravegheat de psihologi care „atacă” cele mai slabe puncte ale minții tale.

7. Muzica

Melodiile care sunt adesea puse în supermarketuri sunt compuse special astfel încât să te miști mai încet și astfel petreci în medie mult mai multe minute decât ți-ai dorit inițial. În secțiunea de îmbrăcăminte, e aleasă muzică pop , care să te facă să te simți mai încrezător în tine însuți, ceea ce va duce la achiziționarea a ceva ce nu ai putea purta niciodată! Rezultatul este un mediu ideal pentru a cheltui toți banii. Nu-i lăsa să te mai păcălească.

8. Excluderea simbolurilor

Multe companii decid să elimine simbolul valutar care ar trebui să apară lângă cifra de preț pentru a-ți distrage atenția în timp ce faci cumpărături. Studiile psihologice arată că oamenii cheltuiesc mai mult atunci când nu percep aceste date și „își relaxează buzunarul”.

Continuați lectura
S-ar putea să-ți placă și...
Click pentru a comenta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Sus