Connect with us

Campania Oglinda Neagră

FASHION & BEAUTY

Campania Oglinda Neagră

Aceste imagini sunt reproduceri aproape identice după fotografiile originale iar motivul este incredibil!

 

Faceţi cunoştinţă cu Deddeh Howard, un model în vârstă de 27 de ani, studentă la medicină şi blogger de modă. Tânăra s-a născut în Liberia, însă momentan locuieşte în Los Angeles.

Deddeh a lucrat timp de mulţi ani ca model şi, în urma experienţelor nefericite pe care le-a avut, s-a decis să colaboreze cu prietenul său fotograf Raffael Dickreuter pentru a recrea unele dintre cele mai mari campanii de modă precum cele Dolce&Gabbana şi Victoria Secret, într-o campanie numită Oglinda Neagră.

Şedinţele foto erau menite să fie un apel la adresa industriei modei, pentru a încuraja o mai mare diversitate în materie de modele.

Tânăra a spus că întotdeauna a crezut că abilităţile sale de model o vor face să obţină o carieră în acest domeniu, mai ales având în vedere faptul că, în afară de culoarea pielii, nu vedea nicio diferenţă între ea şi celelalte fete. „Fiecare model de culoare care se uită în oglindă îşi spune: Aceasta aş putea fi eu. De ce nu sunt eu? „.


Seria de astfel de fotografii a durat aproximativ 3 luni până când a ajuns în forma finală. Howard a declarat că de multe ori reprezentanţii agenţiilor de modă spuneau că le place look-ul ei, însă că au deja o fată de culoare. Acest lucru a făcut-o să simtă că agenţiilor le este ruşine să aprecieze diversitatea şi acest lucru le poate face pe femei să se simtă rănite și nesigure pe ele.

Campania Oglinda Neagră transmite un mesaj pentru toate modelele de culoare, care trebuie să înţeleagă că sunt la fel de frumoase ca oricine altcineva şi că, culoarea pielii nu ar trebui să fie un motiv pentru care ele să nu reuşească să lucreze în astfel de campanii de proporţii.

Citește și:   Cat timp este recomandat sa folosim cosmeticele?

Howard a spus ea consideră că este „incredibil” şi „bizar” faptul că momentan nu există mai mult de câteva modele de culoare în industria modei şi că acestea ar trebui să fie şi ele reprezentate cum se cuvine.


Fotograful Dickreuter au spus că au lucrat din greu pentru a face ca fotografiile să se potrivească cât mai mult cu campaniile originale.
„Sper ca aceste imagini să le demonstreze tuturor că, aşa cum Gisele Bundchen, Kate Moss sau Candice Swanepoel ajung să călătorească în jurul lumii pentru a lucra la astfel de campanii şi să trăiască vieţi interesante, la fel ar trebui să poată face şi femeile de culoare.”

În ciuda faptului că Oglindă Neagră a fost o campanie singulară care nu a durat foarte mult timp, Howard a spus că a fost foarte încântată de răspunsul pe care l-a primit de la oameni şi că este foarte mândră de faptul că ceilalţi îşi doresc la fel de mult ca ea să lupte pentru lucrurile care îi fac fericiţi.

Continuați lectura
Click pentru a comenta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Mai multe din FASHION & BEAUTY

Sus