Connect with us

Slăbește 10 kilograme în 3 zile cu DIETA MILITARĂ! Atenție – nu toți pot să o țină

LIFESTYLE

Slăbește 10 kilograme în 3 zile cu DIETA MILITARĂ! Atenție – nu toți pot să o țină

Pierderea în greutate a fost mereu considerată un proces dificil și enervant. Ca să scapi mai repede de kilogramele în plus, ai nevoie de rezultate rapide și de motivație. Iată dieta militărească de 3 zile care te poate ajuta să pierzi 10 kilograme! (Această dietă este destinată femeilor, dar bărbaților li se recomandă să adauge o cantitate suplimentară de 100 de calorii pe zi sub formă de proteine). Notă: această dietă poate (sau nu ) să fie efectiv utilizată de membrii armatei. Dar funcționează! Nu datorită unor alimente fanteziste care pot arde grăsime, ci doar din cauza reducerii caloriilor. (Sugestie: înghețata este inclusă în această dietă… dar cu moderație!)

Ziua 1

Mic dejun

Micul dejun poate fi una dintre mesele cele mai esențiale ale zilei, pur și simplu pentru că îți va da energia dorită și necesară dimineața și te poate ajuta să stimulezi funcția metabolismului. Pentru prima masă din această dietă militară de 3 zile poți avea o jumătate de grapefruit, o felie de pâine prăjită (de preferință integrală ) cu 2 linguri de unt de arahide.

Dacă ai alergie la arahide, poți să-l înlocuiești cu unt de migdale, unt de soia, unt de semințe de floarea-soarelui, hummus, unt de dovleac sau fasole. Iar orice mic dejun nu este completat fără 1 cească de cafea neagră sau ceai cu cafeină.

Reține că nu poți adăuga zahăr, cremă, lapte sau îndulcitori în cafea sau ceai.

Prânz

Următoarea masă a zilei (prânzul) constă dintr-o jumătate de conservă de ton, o altă felie de pâine prăjită (dar nicio lingură de unt de arahide) și apă, cafea neagră sau ceai. Dacă trebuie să îți condimentezi alimentele, alege alternative cum ar fi usturoi granulat, piper și orice alte condimente cu conținut scăzut de calorii sau fără.

Cină

Pentru cină, poți avea 90 de grame de orice fel de carne, 1 conservă de fasole verde, o jumătate de banană, un măr mic și o cupă de înghețată de vanilie.

Ziua 2

Mic dejun

În dimineața următoare, micul dejun ar trebui să includă o felie de pâine prăjită din multi-cereale sau integrală, un ou întreg și o jumătate de banană. Această dietă este menită să dureze trei zile și apoi să faci o pauză timp de 4 zile. Repetă până când ajungi la rezultatele dorite. Cele 4 zile libere nu înseamnă că poți să mănânci și să bei orice. Scopul ar trebui să fie în continuare de a mânca în jur de 1500 de calorii sau mai puțin.

Prânz

Pentru masa de prânz, ai dreptul la o bucată de brânză de vaci (sau o poți înlocui cu o felie de brânză de cheddar), 1 ou fiert tare și 5 crackers sărați. Datorită cantității reduse de alimente din această dietă, nu este recomandat să lucrezi intens la sală în aceste zile. În schimb, fă o plimbare zilnică de 30 de minute pe zi.

Cină

Poți avea doi crenvurști (minus chifle), broccoli, doi morcovi, o jumătate de banană și o jumătate de cupă de înghețată de vanilie.

Legumele din această dietă ar trebui să fie aburite, coapte, fierte sau consumate crude. Carnea trebuie să fie făută pe grătar sau coaptă, iar dacă ești vegetarian, poți înlocui sursele de proteine cu tofu, linte, fasole și / sau ciuperci portobello.

A treia și ultima zi a sosit! Ești aproape acolo, nu renunța acum!

Mic dejun

Pentru micul dejun, trebuie să ai 5 crackerși sărați, 1 felie de brânză cheddar și 1 măr mic. Biscuiții sărați pot fi înlocuiți cu orez expandat și brânza cheddar poate fi înlocuită cu șuncă, ouă, varză sau brânză de soia. Nu uita de cafeaua neagră sau ceaiul cu cafeină!

Prânz

Acest prânz va fi un pic sărac în alimente. Pe meniu se află o felie de pâine integrală prăjită sau mai multe cereale și un ou fiert bine. Poți să renunți la ou pentru o ceașcă de lapte sau două felii de șuncă sau doar o aripă de pui. După cum probabil știi, din ziua 1 până în ziua a 3-a există o reducere lentă și treptată a caloriilor(de aici pierderea rapidă în greutate.)

Cină

Pentru ultima masă din ziua 3, poți avea o conservă de ton, o jumătate de banană și o ceașcă de înghețată de vanilie. Și amintește-ți , nu este permisă nicio gustare în această dietă.

Reținei că pierderea în greutate și grăsime sunt două lucruri diferite. 10 kilograme pierdute în 3 zile nu înseamnă 10 kilograme de grăsime. Reducerea caloriilor (și a sării) te va determina să arunci o greutate de apă, o anumită masă intestinală și câteva grăsimi. Asigură-te că te consulți cu medicul tău că înainte de a te avânta într-o dietă atât de strictă.

Continuați lectura
S-ar putea să-ți placă și...
Click pentru a comenta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Sus