Connect with us

Cum să SLĂBEȘTI fără EXERCIȚII fizice

top-5-secrete-care-te-ajuta-sa-ai-un-stomac-plat-si-sa-slabesti-foarte-repede

NUTRITIE SI DIETE

Cum să SLĂBEȘTI fără EXERCIȚII fizice

Cum să SLĂBEȘTI fără EXERCIȚII fizice

Vrei să piersi în greutate însă nu ai timp să faci exerciții fizice? Cu doar câteva schimbări de dietă poți ajunge la acest rezultat!

Vrei să pierzi în greutate însă nu vrei să faci exerciții fizice? Din fericire, o schimbare corectă a alimentației te poate ajuta să atingi rezultatul dorit! Bineînțeles ca sportul te va ajuta să te menții în formă și să ai un stil de viață sănătos însă, pentru cei mai comozi, aceste sfaturi vor fi foarte eficiente!

Consumă calorii mai bune

jaha

 

Cel mai eficient lucru pe care îl poţi face pentru a pierde în greutate este să mănânci mai bine. Poţi pierde foarte uşor în greutate atunci când schimbi produsele pe care le consumi şi eşti atentă la numărul de calorii pe care le consumi, însă acest lucru nu înseamnă că trebuie să îţi petreci timpul numărând mereu caloriile din alimente. Cea mai bună soluţie este să începi să consumi alimente cu puţine calorii, care pot fi consumate în diferite cantităţi.

Alege alimente naturale

Începe să mănânci alimente naturale, neprelucrate, precum fructele, legumele, carnea şi peştele. O mare parte din produsele alimentare din magazine şi restaurante fast-food sunt extrem de procesate, pentru ca producţia lor să fie cât mai ieftina şi pentru a putea fi conservate cât mai mult. Această prelucrare scade foarte mult cantitatea substanţelor nutritive esenţiale şi modifică compoziţia acestora, făcându-le să te îngraşe mai uşor.

Citește etichetele

Învaţă să citeşti etichetele produselor alimentare. În acest mod vei reuşi să faci diferenţa între alimentele care sunt bune cu adevărat pentru tine şi cele care doar au parte de o publicitate foarte bună!

Evită zahărul

dbdbgs

 

Evită caloriile goale, precum cele din bomboane, mâncare de fast food şi sucuri acidulate. Acestea au o valoare nutritivă foarte scăzută şi sunt extrem de bogate în calorii.
Orice produs care conţine făină sau zahăr (glucoză, fructoză, zaharoză), va fi stocat în corpul tău pe post de grăsime.
Zahărul îţi poate conferi de asemenea şi pofte, făcându-te să vrei să mănânci şi mai mult mai târziu.
Încearcă să bei apă de fiecare dată când ţi se face sete, aceasta nu conţine calorii, te ajută la digestie şi poate ajuta şi la eliminarea din organism a toxinelor care îţi încetinesc procesul de digestie. Băuturile care conţin zahăr, precum sucurile acidulate cu aromă de fructe sunt bogate în glucide, influenţându-ți foarte mult creşterea în greutate.
Sucurile dietetice, deşi pretind că nu conţin calorii, au în componența lor îndulcitori, cauzând şi ele creşterea în greutate.

Citește și:   Modelele Victoria's Secret: 4 super alimente pe care le consuma

Alege grăsimi sănătoase

gvdsd

 

Nu-ţi fie frică de grăsimile sănătoase precum sunt cele găsite în uleiul de măsline, avocado, nuci şi carnea de peste.
Fereşte-te şi de produsele care au conţinut scăzut de grăsimi. Doar pentru că un aliment are conţinut scăzut de grăsimi, acest lucru nu înseamnă că el nu te va face să te îngraşi. O mulţime de produse cu conţinut scăzut de grăsimi sunt bogate în zahăr şi alte glucide rafinate, substanţe care vor fi transformate în grăsimi în interiorul organismului tău.
Ai mereu pregătite nişte gustări în apropierea ta, precum nuci, morcovi sau fructe. Acestea vor fi perfecte pentru momentele în care ţi se face foame sau îţi e poftă de ceva dulce, evitând astfel riscul de a te înfometa până la următoarea masă.

Nu te lăsa păcălită de iluzii

dfds

 

Uneori, prezentarea mâncării sau locul în care aceasta se găseşte în casa ta te poate face să o consumi. Restaurantele şi producătorii de alimente folosesc astfel de trucuri pentru a te influenţa pe tinesă mănânci mai mult decât ai vrea sau decât ai avea nevoie.

Încearcă să foloseşti farfurii mai mici. Din cauza modului în care creierul procesează informaţia vizuală, dimensiunea vaselor în care serveşti mâncarea poate influenţa cantitatea de mâncare de care tu crezi că ai nevoie pentru a te sătura.

Dacă farfuriile tale sunt mult mai mari decât porţia de mâncare pe care o consumi, vei simţi că nu ai mâncat destul sau că nu îţi va ajunge.

Continuați lectura
Click pentru a comenta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Mai multe din NUTRITIE SI DIETE

Urmărește-ne pe Facebook

Populare

Etichete

Sus